Aleja artystów

  • Płatność w barterze
  • Przedłużacz, oświetlenie, maszyna do badgy, komponenty, laminarka, nożyczki
  • Prezentacja na stronie WWW
  • Drukarnia
  • Przebywanie na stoisku
  • Możliwość dokupienia dodatkowego miejsca
  • Darmowy nocleg
  • Kilku artystów na jednym stoisku
  • Ławeczka szkolna dwuosobowa z krzesełkiem

Ze zniżkami

do uzgodnienia
  • Zależy od org. ds. wystawców
    Decuzja o barterze zależy od wielu czynników:
    - od znaności artysty
    - od towaru
    - od jakości
  • Tak długo jak otwarty jest budynek, możecie przebywać na stoisku!

Bez zniżek

120
120
  • Tak długo jak otwarty jest budynek, możecie przebywać na stoisku!

Zniżka za atrakcje – Szukamy ciekawych atrakcji do bloku programowego. Jeśli interesujesz się np. Star Trekiem, Kaczorem Donaldem, Disneyowskimi Księżniczkami lub perspektywa Ci nie straszna i czujesz się na sile poprowadzić panele, konkursy lub inne atrakcje – zgłoś je przez formularz programowy. Zgłaszając stoisko napisz, że zgłoszony został/zostanie punkt programu. Jeśli zostanie on przyjęty możesz liczyć na zniżkę 25zł na stoisko. Możesz zgłosić więcej niż 2 panele, ale zniżka obejmuje tylko je! Jeśli zgłaszasz jeden, ale jest dłuższy niż 3h możemy porozmawiać o większej zniżce! Jeśli atrakcja zostanie odrzucona gdyż np. koordynator bloku ma już podobną atrakcję zgłoszoną to się nie przejmuj, spróbuj zgłosić coś innego!

Zniżka za promocję – Przy zgłaszaniu stoiska podaj adresy swoich mediów społecznościowych, to zostaną one podane na stronie przy Twoich pracach gdzie będziemy prezentować kogo można zobaczyć w Alei Artystów. Jeśli będziesz chcieć tańsze stoisko, zaznacz odpowiednie pole i się z Tobą skontaktujemy. Może się zdarzyć, że nie przyjmiemy jakiegoś stoiska, prosimy o wybaczenie! Co byś musiał robić w ramach promowania konwentu? Nie wiele więcej niż to co robisz. Chcielibyśmy byś co najmniej raz w miesiącu, w zależności od mediów społecznościowych, oznaczył naszą imprezę np. na FB za pomocą „@Konwent NiuCon” lub udostępniając wydarzenie. Co możesz napisać? Właścicie wszystko. Np. „<treść posta> PS. Kogo zobaczę na @Konwent NiuCon”. Jeśli nie masz akurat weny, masz blokadę twórczą – nie przejmuj się! Jeśli w jakimś miesiącu-dwóch nie użyjesz, a w następnym oznaczysz 3 razy – nic się nie stało! Zależy nam tylko na tym, by nie oznaczać nas na tydzień przed non stop, bo Ci się zapomniało. Nie przyjmujemy też zgłoszeń na miesiąc przed. Taka forma promocji pomaga i nam i Wam: więcej osób dowie się o wydarzeniu, więcej przyjdzie się z wami zobaczyć, więcej sprzedacie, spotkacie się z fanami i wszyscy będą zadowoleni! Lista miejsc ograniczona!

Prezentacja na stronie WWW – Wraz ze zgłoszeniem wyślij nam kilka swoich prac – zamieścimy je na stronie wraz z linkiem do Twojego fp, devianta, do czego chcesz (póki to Twoje).

Akredytacja wraz z wystawcami – Osobna kolejka, osobna obsługa, szybsze wejście.

Ławeczkę szkolną dwuosobową – Wydawać się to może dziwne, ale Uniwersytet Przyrodniczy nie dysponuje ilością ławeczek, która jest w stanie starczyć choćby dla regularnych wystawców. Te ławeczki, przywozimy specjalnie dla was z własnych magazynów! Towar musi się zmieścić w obrębie ławeczki i parapetu. Ławeczka ma wymiary 130x50cm.

Krzesełko – stabilne, 4 nożne, z oparciem. Nic, tylko siadać! Jedno krzesełko w cenie, o drugie trzeba poprosić.

Drukarnia – niedaleko budynku Uniwersytetu Przyrodniczego znajduje się zaprzyjaźniony Grunwald 24 w którym robią cuda: plotują, drukują, kserują, laminują itp i to za rozsądne ceny. Dodatkowo macie 10% zniżki na hasło „NiuCon”. Więcej informacji w zakładce poniżej o nazwie „Drukarnia Grunwald 24”. Co wam to daje? Możecie zamówić u nich plakaty i inne wydruki przesyłając pliki na adres e-mail i/lub udostępniając folder Gdrive, które odbierzecie już we Wrocławiu. Dzięki temu nie zniszczą się w transporcie, oraz jakbyście wyprzedali towar – moglibyście zamówić nowy i podreptać go odebrać bo czynni są od 7 do 24!

Wejściówka dla asystenta – można nabyć wejściówkę dla asystenta w cenie 60zł na wszystkie 3 dni, który również będzie miał status wystawcy. Nocleg płatny osobno. Jest nam niezmiernie przykro, ale od tego roku by ukrócić nadużycia wejściówki dodatkowe dla wszystkich stoisk będą w cenie zwykłej.

Wspólne stoisko – chcesz mieć stoisko taniej, nie masz aż tyle towaru, nie chcesz jechać sam lub tworzycie wspólnie? Nie ma problemu – wspólne stoisko, a zarazem wejściówka dla drugiej osoby jest w cenie 60zł na wszystkie 3 dni, która również będzie miała status wystawcy. Nocleg płatny osobno. Jednocześnie drugi artysta nie traci na wiele z podstawowej oferty dla artystów: też zamieścimy informacje o nim na stronie wraz z pracami i linkami do mediów społecznościowych. Stoisko wspólne ze zniżką za promocję obejmuje obu artystów w tym samym stopniu.

Sala noclegowa – osoby, które zakupią nocleg mogą nocować w sali dla wystawców.

Tło do podwieszenia prac i plakatów – Na razie jeszcze nad tym pracujemy! Nie jesteśmy pewni na ile to co planujemy jest stabilne, ale wiedzcie, że się staramy! Wobec czego ma chwilę obecną towar musi się zmieścić w obrębie ławeczki i parapetu!

Artysta wśród artystów – aleja artystów będzie miała osobne miejsce od reszty wystawców. Już wasze stoiska nie zginą w tłumie innych, nie będziecie musieli konkurować ze znanymi seriami i sklepami!

Wielu uczestników – Staramy się by impreza trafiła do wielu różnych grup docelowych, do wielu fandomów i wielu ludzi. W roku 2015 (wtedy odbywał się ostatni NiuCon) odwiedziło nas 4000 ludzi! Nie czyni nas to największą imprezą w kraju, ale nie powinniście stracić na wystawieniu się u nas!

Informacje w informatorze – Zamieścimy w informatorze informację o miejscu gdzie znajduje się Aleja Artystów (ale i tak nie będzie was ciężko znaleźć!) , wraz z listą kogo można spotkać oraz zaznaczymy na mapce w rozpisce programowej.

Mapka – Na 99% przed imprezą otrzymacie mapkę wraz z miejscem gdzie będzie znajdowało się wasze stoisko. Będziecie mogli zamieścić te informacje na swoich mediach społecznościowych! Mam nadzieję, że nikt kto chce was spotkać was nie przeoczy!

Przedłużacz – Nie użyczamy przedłużaczy bo nigdy nie wracają. Niestety, trzeba się w nie samemu zaopatrzyć! Pamiętaj, że Twój przedłużacz może Ci służyć nie tylko na konwencie, ale i w domu! I to przez lata!

Materiału na ławeczkę – Niewielki kawałek materiału o wymiarach trochę ponad 130 x 50 cm (wymiary ławeczki) może ratować życie! Od razu prace będą się lepiej prezentować, możesz kolorystykę materiału dopasować do prac, przypiąć przypinki by czasem nie zmieniły właściciela bez uiszczenia Ci należnej opłaty!

Wsparcia innych artystów – to jest coś, czego nie możemy zapewnić. Jednak wszyscy artyści to ludzie! Poproś o przypilnowanie stoiska jak będziesz musiał iść na stronę, na pewno nie odmówi! A kto wie, może on też będzie potrzebował?

Oświetlenie – Na korytarzu jest światło, są wielkie przeszklone okna – nie powinno go brakować.

Maszyna do badgy – Przykro nam, nie zabieramy ze sobą – pytajcie innych wystawców.

Komponentów do badgy – Nawet nie zabieramy ich na konwent – pytajcie innych wystawców.

Nożyczek – Toż to towar na wagę złota! Ile nie kupimy, przywieziemy – zawsze brakuje! Przykro nam, nie użyczamy tego Świętego Graala – pytajcie innych wystawców.

Laminarka – Niezmiernie nam przykro, ale odpowiedź brzmi: nie.

Brak możliwości dokupowania miejsca – Na 1 artystę przypada jedna ławeczka.

Nocleg – Nocleg jest płatny osobno, 5zł od osoby. Można go zamówić w systemie Rezerwix.

  1. Regulamin alei artystów nie zwalnia ze znajomości regulaminu wystawców i ogólnego.
  2. Na jednego artystę przypada jedna ławeczka.
  3. Nie można sprzedawać na stoisku rzeczy z grafikami z licencjonowanych serii ani innych artystów bez ich zgody.
  4. Nie można odsprzedawać i/lub odnajmować swojego miejsca.
  5. Nie można dokupywać dodatkowych ławeczek.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia stoiska.
  7. Nie ma obowiązku siedzenia non stop na stoisku, zwłaszcza jeśli artysta prowadzi atrakcje lub sam w nich uczestniczy. Jednak organizator nie ponosi odpowiedzialności za towar na stoisku.
  8. Organizator nie zapewnia zastępstwa do pilnowania stosika.
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia zgłoszenia bez podania przyczyny nawet w trakcie trwania imprezy.
  10. Wejściówki wystawców nie podlegają zwrotom za atrakcje. Jedynie stoisko podlega zniżce.
  11. Asortyment musi być oryginalnym produktem artysty. Sprzedawanie cudzych prac jest surowo zabronione. Więcej szczegółów w regulaminie. Rysunki i prace tradycyjne Druki cyfrowe Zamówienia/Prace na życzenie Zakładki do książek Gadżety typu breloczki, przypinki Komiksy, magnesy Oryginalne ubrania I obuwie Pluszaki i maskotki Jeśli twój asortyment nie jest wymieniony powyżej, skontaktuj się z nami.
  12. Jeśli sprzedajesz jakieś prace podpadające pod 18+ prosimy o zweryfikowanie wieku kupującego.
  13. W przypadku anulacji stoiska po 31 maja zwrot za stoisko możliwy jest tylko w 50%.
  14. Wymagane jest zaznajomieniem się z Ulotką Informacyjną.

Grunwald 24 znajduje się kilka minut spacerkiem od budynku Uniwersytetu Przyrodniczego, w którym odbywa się NiuCon i znajduje Aleja Artystów. Możecie do nich napisać i poprosić o wycenę rzecz, które chcecie wydrukować. Jeśli zamieścicie w tytule NiuCon, to dostaniecie 10% zniżki na całą ofertę!

Na stronie nie ma cennika! – nie ma, bo wiele rzeczy trzeba wycenić, m.in. na ilość, jaki papier itp

Kiedy wysyłać prace? –  wyślij do nich nawet w czerwcu! Tylko potwierdź w sierpniu zamówienie!

W jakich godzinach pracują? – Od 7 do 24.

Czy mogą mi przysłać wydruki? – Tak, mogą. Więc możesz się u nich zaopatrywać i na inne imprezy!

Na jakim papierze drukują? Jakie formaty? – Wszystko dowiesz się bezpośrednio od Grunwaldu, my tylko polecamy i załatwiamy zniżki i mamy nadzieję, że wam pomogliśmy! Jeśli nie znalazłeś materiału na jakim chcesz drukować – pisz do nich!

A ja tam chcę przed zapłaceniem pomacać – Zamów próbne, przyjdź i pomacaj!

Czy tylko na NiuConie mogę z nimi współpracować? – Nie, zachęcamy do korzystania z usług. Jeszcze nie zdarzyło się nam być nie zadowolonym!

Pod jakim adresem się znajdują? – C.K.Norwida 11, Wrocław

Jak dojść?

Prosimy o sumienne wypełnienie wymaganych pół, wypełnienie pól dobrowolnych pozwoli na szybsze przyjęcie stoiska.
* Pola Wymagane
Dane Stoiska:
Prosimy o podanie osoby kontaktowej i decyzyjnej!
Wpisanie nieprawidłowego odrzuci automatycznie zgłoszenie stoiska!
Prosimy o podanie adresu URL profilu artysty/strony, jeśli jest kilka to podanie ich także!




Osoby nie zainteresowane wspólnym stoiskiem prosimy o nie wypełnianie części poniżej! W wypadku Artysty Towarzyszącego bądź Asystenta, prosimy o wypełnienie wszystkich możliwych pól.
Dodatkowy Formularz Dla Stoisk Wspólnych

Zapraszam do kontaktu

Organizator ds. Alei Artystów – Paula „Aiane” Wiśniewska